Saturday 13 April 2013

GAMES# 2 :RUPA CEMBURU ANDA




Soalan :


pada suatu malam, anda ternampak jiran anda, datuk dan cucunya berada dihalaman rumahnya. datuk itu sedang menyalakan mancis, pada pendapat anda, datuk itu mahu menyalakan apa?



A. Lingkaran Ubat Nyamuk
B. Bunga Api
C. Lilin
D. Unggun Api




















Jawapan :





A. Lingkaran Ubat Nyamuk

* jenis yang menyembunyikan cemburu di dalam hati. sebenarnya anda sangat cemburu apabila melihat pasangan anda bermesra dengan orang lain. namun anda berpura-pura seperti tidak kisah. lama kelamaan pasangan anda menganggap anda tidak mengambil berat dan cinta lagi kepadanya. jadi, anda harus cemburu tepat pada masanya.








B. Bunga Api

* jenis yang beremosi. apabila anda cemburu, anda kan menunjukkannya. selepas dipujuk cemburu anda akan reda. selalunya anda sendiri yang curiga dan suka membuat analisis sendiri kemudian mengamuk tanpa siasat terlebih dahulu. pasangan anda pasti akan rasa jemu dengan sikap anda yang sering mengesyaki dirinya.








C. Lilin

* jenis orang yang tidak mengamuk sesuka hati atau bergaduh dengan pasangan. tetapi anda memilih untuk menyimpan cemburu di dalam hati. lama kelamaan cemburu itu menjadi bukit dan semakin banyak ketidak puashatian bila bergaduh anda baru mengungkit apa sahaja yang tersimpan selama ini.








D. Unggun Api

 * jenis yang lemah lembut dan cemburunya terkawal. apabila di hadapan orang ramai cemburunya disembunyikan tapi apabila berduaan akan meletupkan bahang cemburu. bukan senang nak redakan kemarahan anda. anda bukan seorang yang akan berdamai selepas dipujuk. malah anda akan mengistiharkan peperangan kepada pasangan.







No comments:

Post a Comment

TAK NAK KOMEN LIKE JE PUN BOLEH... V(0_O)V