Sunday 9 March 2014

PRAY FOR MH370



aku rasa aku la perempuan yang paling malas tengok berita.
tak tengok tv pun aku tak heran.
lagi kan pulak kalau terlepas cerita-cerita yang bersambung-sambung kan tv tu.
memang aku tak ambik port.


tapi since semalam aku jadi gila berita.
paper pun nak baca.
kalau boleh aku nak tahu setiap inci berita pasal MH370.
tiap kali orang post or berita baru keluar aku berdebar-debar.
aku pun tak tahu kenapa.
tapi aku tahu bukan aku sorang yang rasa macam tue.


sedih memang sedih
tapi lagi sedih bahu yang memikul






buat sahabat-sahabat
kalau boleh mohon jangan buat apa-apa spekulasi sendiri
jangan kerana orang yang terlibat bukan siapa-siapa pada kau 
kau bercakap yang bukan-bukan ikut sesuka hati
jagalah hati-hati yang sedia menanti.
doakan lah yang terbaik untuk mereka.








so guys.
let's keep praying



No comments:

Post a Comment

TAK NAK KOMEN LIKE JE PUN BOLEH... V(0_O)V