Friday 20 July 2012

CONTEST RAYA SI SEPET & KEDAINYA!!!

Assalamualaikum







macam keji pulak ako rasa...dah la dah lama tak update blog proper...tibe-tibe update blog sebab nak join contest...barang free beb sapa tak hinggin...anak buah ako pun nak.. keh keh keh 




tapi masalah nya kene buat entry sedih sangat-sangat kenapa ako nak beg yang dia dok selalu promo tue... ako dah la baca blog dia dengan cinta hati dia *pitam* senyap-senyap je...lepas tue tak kan nak kasi dia tengok blog ako yang buruk nie and cerita sedih ako... tak rock la derrr... tapi tak apa.. kita try and arrow je...dapat alhamdulillah...tak dapat meh sentap ramai-ramai...hak hak hak




****************************************************************************

Cerita Sedih Saya!!!*gayaupinipin*




nama saya nami...umur saya macam sepet *perluke?*...disebabkan saya dilahirkan dalam keluarga yang agak susah...maka, mak tidak pernah mengajar saya untuk membazir wang untuk membeli barang yang bukan keperluan *nafsu!nafsu!*... tabiat ini saya bawa sehingga ke remaja *belumkawinso,remajalagi*... 




walaupun kini saya sudah bekerja dan mempunyai upah sendiri namun upah tersebut selalu tersasar...daripada saya ingin menyimpan untuk membeli beg, baju, handphone dan etc... upah tersebut terlebih dahulu menjadi bahan untuk membayar upah insan-insan yang rajin memasak didapur kedai-kedai mamak... ini disebabkan perut saya adalah hampir sama dengan tong gas didapur mamak tersebut T__________________T... 








kadang-kadang upah tersebut masuk ke dalam perut anak-anak buah dan hadik beradik saya kerana tahap kebesaran tong kami hampir sama *kes paw ako*... jadi, beg dan barang-barang idaman saya telah menjadi makanan ruji dan di hadam didalam perut... adapun sebahagian upah tersebut perlu digunakan untuk menyambung pelajaran saya yang sekian lama tergantung tak bertali...sebab itu lah saya berharap apalah kiranya sepet dan qery dapat memberikan beg tersebut kepada saya dengan percuma *kelip-kelip mata sambil senyum sampai nampak gigi susu*


 sekian, terima kasih..




*puhh kiri puhh kanan*
**************************************************************


rasa nak nangis baca entry sedih sendiri sebab tah apa ako merapu kan pun ako tak tahu... tapi nie memang kisah benar yang sememangnya besar-benar belaka...tiada yang benar selain yang benar-benar kesemuanya...





kepada kau orang yang nak join boleh ke blog SEPET  kalau nak tahu syarat-syarat kelayakan *kelayakan sangat!!*...ako malas nak taip sebenarnya sebab dah penat merapu...kah kah kah







buat kau orang yang malas buat entry...jangan meraung jangan bersedih... kenapa??? 




ye!!! sebab kau orang boleh pergi terus ke blog SEPET SHOP atau banner dekat sebelah...pilih , oder/booking dan bayo *ako tau kau orang manyak duit...mencikk tau!*...kang dah dapat kat tangan kita leh la ghaye dengan beg baru sama-sama*macam la ako dapat* T______________________T... jangan lupa like FB SEPET SHOP jugak *wajib*



sekian





salam





notes: buat entry macam budak sekolah sebab qery yang jadi juri...diakan cikgu sekolah...mesti suka baca karangan budak-budak...kah kah kah


No comments:

Post a Comment

TAK NAK KOMEN LIKE JE PUN BOLEH... V(0_O)V