Tuesday 9 July 2013

BORAK KOSONG DAN BERISI




hai! hai! hai! eeewaahh!!
happy kemain kan...hakikatnya rasanya lempang-lempang diri ku ini.
exam dah lama habis baru nak tekedek-kedek update blog.
maaf ye kawan-kawan, sahabat handai dan rakan taulan semua.
i pergi bercuti dengan yang tersayang..hikhikhik *gelak gedik*


pasal bercuti tue later la ye.
aku malas nak masukkan gambar.
tukang ambik gambar pun tak share lagi gambar kat FB.
jadi malas aku dah jadi double dah...hahaha


entry nie pun aku saja-saja taip.
naik cari mood katanye...choiii!!
oh! ye..kau orang ada tengok tak youtube "couple seminggu"
aku tak sure pulak tajuknya..ke aku dah tua..tue yang lupa..
mula-mula tengok okay la..tapi bila dah masuk part yang janji-janji tue aku dah start gelak-gelak...
tapi kira okay wat..budak tue berani + yakin diri..
suara dia lantang pulak tue.
ada bakat jadi pemidato.
kalau nak banding dengan aku jauh beza..
i is pemalu..masuk bilik kunci pintu..hikhok
aku tak berani..setakat buli En.An boleh la..
pastu kene buli balik...okay tue tak apa..
adil namanya...


yang kau orang tak payah la kau orang nak menghina or mengutuk sangat.
cuba check hp masing-masing.
untung-untung kau orang dah buat dulu cuma tak upload je..
tak ada beza pun kan..
dari kau orang kutuk-kutub lebih baik bagi nasihat yang membina.
baru satu malaysia *tetiba


besuk nak puasa dah..
ada baik kita jaga lidah, jaga hati..
banyakkan zikir..
yang dok mengadap internet tue..jaga jari!!
nak kutuk orang pikir diri sendiri
satu hari nanti kita pun akan ada anak sendiri
kang kene kat batang idung sendiri baru tau..


and tak payah la kau orang nak jadi mak apak angkat budak tue..lempang kang!
dia ada mak apak sendiri.
marah ke rotan ke..bia mak apak dia buat..
kita nasihat yang membina cukup la.
jangan menghina..
kau orang ada maruah kan.
semua orang tak nak dimalukan termasuk budak tue and mak apak dia.
kalau kita tak nak dimalukan..
jangan memalukan orang lain..


kesimpulannya..
ingat ye kau orang..
Allah bayar cash atau tak kita akan kene jugak..
mintak dijauhkan..



No comments:

Post a Comment

TAK NAK KOMEN LIKE JE PUN BOLEH... V(0_O)V