Tuesday 7 May 2013

APA JADI 05052013




tahun nie firstime aku mengundi...tengahari baru gerak pegi sebab mim alif lam sin...tue pun perasan dah mendung baru terhegeh-hegeh nak siap...kalau tak mendung aku rasa petang time meja mengundi dah nak kene lipat baru aku pegi...kahkahkah...pakai pun main capai je...beriya iron baju kurung sebab ingat wajib pakai baju kurung...sekali prrrffffttt rasa nak pukul diri sendiri dengan kayu bendera parti...tengah-tengahari pakai baju kurung...ayu habis dah aku rasa hoii....mak-mak yang ada anak lelaki sure nak masuk meminang aku..tapi maaf ye mak, anak ini udah berpunya...kahkahkah




ayu sangat la kan~~~~ *matakeatas*....baju zaman sekolah menengah...nasib baik muat lagi maka terus sarung..






bahan bukti... aku adalah tidak berusaha untuk hilangkan...abang ipar aku balik-balik undi terus nak cuba hilangkan...konon-konon nak kepastian la betul ke orang-orang cakap boleh hilang dakwat tue... mula-mula dia guna minyak tanah kau...tue pun hilang sikit je *atas kuku comferm la ilang...kat situ kau lap je pun dah hilang*...yang aku dah terjakun di situ...dalam hati WAHHHH HEIBATT!!!!...bile tangan dah bau minyak tanah dia pegi la basuh pakai sabun...pun hilang sikit je...lepas tue dah malas dah nak cuba.... 





yang aku mula-mula lap la jugak sebab kan dakwat tue lambat kering...so agak payah la nak buat kerja...bile pegang barang dah tercop biru disitu...baju anak buah aku jangan cerita la..penuh cop...sebab kerja nak mendukung dia je...geram sangat lap je la habis cerita...petang tue lepas mandi baru perasan dah tinggal celah-celah kuku...






yea! mum always care*tak ada kene mengena*...akak aku cakap sebab pakai pencuci muka...tue yang ilang tue...bila dah tinggal macam nie rasa macam pengotor...dah rupa kuku aku time kecik-kecik dulu...dok korek tanah buat doh kek *kek tanah*...buat pagi lepas tue  keringkan  tengah panas...sementara kering balik makan dulu kang petang meh kita main potong-potong kek pula...heaven gile masa kecik-kecik...tak payah pikir nak pangkah siapa...eh? tak ada kene mengena...hehehehe






ini kuku hari ini dan seterusnya...kita cover yang kotor-kotor pakai inai...hehehehe akak aku cakap bagus jugak pakai inai...lepas nie boleh cadangkan dekat SPR..dari pakai dakwat baik pakai inai...cantik sikit...orang tak ragu-ragu...tapi aku ada cadangan lagi bernas...kalau pakai inai takkan orang SPR nak tunggu setiap orang punya inai sampai kering kan...dah tue yang pengantin yang sememang nye dah siap-siap pakai inai and datang mengundi tue macam mane? 





apa kata kita pakai KUNYIT *serbuk bancuh*...orang yang selalu masak je tau hasilnya...nak hilang kadang-kadang tunggu 2 3 hari baru ilang...basuh pakai sabun pun tak hilang punya...kau letak je comferm melekat terus...tak caya tanya mak-mak yang selalu goreng ikan... betul tak mak?????







BETUL!!!!!! kahkahkah






bye
salam





No comments:

Post a Comment

TAK NAK KOMEN LIKE JE PUN BOLEH... V(0_O)V