Thursday 23 May 2013

CHUACHUA IN THE HOUSE

hai...nama saya yushua...tapi moksu suka panggil saya chuachua...ikut moksu la asal moksu sanggup dukung saya,saya x kesah pun moksu panggil saya apa...saya baru 5 bulan dan berat saya baru 8kilo...ringan je pun...tue pun moksu dah mengah-mengah dokong saya...apa la moksu nie...
mesti kawan-kawan pelik kenapa saya tak pernah muncul dekat blog moksu...sebab saya baru je jejak kaki dekat tanah johor...walaupun dlm ic saya orang johor tapi mama habiskan sisa pantang dekat perak...sebab tue moksu tak ada gambar kita...
kalau kawan-kawan suka saya...boleh la vote saya... taip "chuachua budak sumo" dan hantarkan ke 880527...
bye...muah muah

3 comments:

  1. ya Allah tembamnyaaaa......comel nyaa botak plak tu eiii nk cubit jer rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie bukan tembam mya...dh obes dh.. =)
      insyaAllah ada rezeki Allah bg mya lg comel dr nie...
      be strong okay =)

      Delete
  2. Geram nye.....comel!!!

    ReplyDelete

TAK NAK KOMEN LIKE JE PUN BOLEH... V(0_O)V