Wednesday 15 May 2013

REZEKI LAGI *EPHYRA*







hari tue aku join  Contest nie dekat blog k.moon...nampak k.moon publish laju je aku nak email ke dia...sekali  belek-belek nak hantar semua nya dah meletooppp...pakai camera360 kau...harusla jerawat and mata panda aku hilang...kalau tepek jugak gambar tue kasi k.moon compom-compom kene reject...tapi tak la beriya nak menang sebab problem muka aku kalau takat kau tengok kat gambar memang tak nampak..cuba kau belai sikit pipi aku yang konon-kononnya gebu gebas nie...terasa bendul-bendul jalannya...hahahaha
















bile nama pemenang keluar aku memang dah boleh bom jangka dah nama aku tak akan menang punya... kalau kau tengok dekat entry k.moon tue tak ada pun kan nama aku? eleh macam kau orang tau nama aku...hahahaha



tapi! tapi! tapi! tapi! dia cakap ada seperise kan...kahkahkahakah walaupun aku tidak menang tetapi







yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *lompatkataklapanpuluhkali*....i love u la k.moon...i love u very strong merong terung la ephyra team... muah muah muah *over*...siapa tak suka hoiii dapat 1 kotak free...email k.moon masuk je laju je aku taip alamat..dengan nama tak ada no phone tak bagi terus sent...tengah teruja kata kau semua pun lupa...pastu terus rasa macam jahat giler...dah la orang bagi free dah tue bagi lagi dia susah...nak kene bukak balik email lama cari nama aku...jahat nya...tapi aku dah sent balik yang proper...now dah lega..huhuhu






kang ephyra dalam tangan aku gebang dekat kau orang ye...
daaa!!!!













notes: aku tak cakap dekat En.An pun aku dapat ephyra free sebab later nak dengar dia puji aku cantik...kahkahkah motif sangat kan buat macam tue...tapi kalau dia dah baca entry nie apa boleh buat... "hai awak! *lambai-lambaitangan* saya dapat ephyra free...cantik tak saya?"...hehehehe

No comments:

Post a Comment

TAK NAK KOMEN LIKE JE PUN BOLEH... V(0_O)V